Skileraar in Badkleinkirchheim - Reisverslagen van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu Skileraar in Badkleinkirchheim - Reisverslagen van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Skileraar in Badkleinkirchheim

Mjn naam is Sanne Jacobs en ik ga voor 3 maanden naar Bad Kleinkirchheim

Eerst ga ik mijn Anwarter diploma halen en daarna ga ik gelijk door lesgeven tot en met 27 Februari 2016.

Voor mij is het de eerste keer, maar voor mijn 2 vriendinnen die meegaan niet. Hun hebben al enige ervaring.

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2016

Hallo, daar ben ik weer hoor!

14 December 2015

Anwarter cursus gehaald of niet!?

05 December 2015

De Anwarteropleiding dag 1,2,3

02 December 2015

Onze 2e dag

01 December 2015

Onze eerste dag in Oostenrijk
Sanne

Mijn naam is Sanne en ik ga voor 3 maanden naar Oostenrijk naar Bad Kleinkirchheim. Ik ga hier mijn Anwarter opleiding halen en daarna gelijk skiles geven tot en met 27 Februari. Deze reis ga ik niet alleen maar neem ik 2 vriendinnen mee die al ervaring hebben in les geven. Ben je benieuwd hoe mijn avontuur in Oostenrijk gaat!? Volg me dan hier op Sannejacobsopreis.waarbenjij.nu

Actief sinds 29 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4728

Voorgaande reizen:

30 November 2015 - 27 Februari 2016

Skileraar in Badkleinkirchheim

Landen bezocht: