Onze 2e dag - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu Onze 2e dag - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Onze 2e dag

Door: Sanne Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 December 2015 | Oostenrijk, Feld am See

Gutenmorgen!

Tijdens het eten zitten we met de enige jongens die hier momenteel ook zijn.

Ze zijn Sloveens maar we kunnen goed Engels praten

Popper is peper in het Sloveens.
Dus we hebben al wat geleerd!
We ontbijten met brood en kaas en pindakaas. En hebben discussie over wat mannen en vrouwensporten zijn met de Slovenen.

Na het eten worden we opgehaald door Henry die ons brengt naar de ski school en Vanessa brengt ons naar de piste. Vanessa blijft kijken naar de eerste keer dat we over de piste gaan. We vinden het allemaal spannend. Ook ik want ik heb 4 jaar niet meer geskied! We komen alle 3 de berg af maar niet super mooi. 2e keer van de berg ging al beter!

Na de 2e keer hadden we al dorst en gingen we schiwasse drinken. We hebben daar super lang gezeten want het weer was heerlijk. Zullen hierbij een foto toevoegen.

Daarna zijn we nog 2 keer van de berg af gegaan. De sneeuw was weinig en ook papperig.

We werden weer opgehaald en hebben een rondleiding gekregen bij de kinderweide.

Rond 3 uur waren we weer thuis en vielen we allemaal in slaap tot 5 uur.

Om half 6 gaan we koken. Bloemkool met aardappelen en speklapjes.

Het eten was niet zo heel lekker, maar we hebben zoveel mogelijk gegeten.
We waren met ze 9en in de keuken en het was een grote chaos! Veel gepraat en gelach super leuk! Maar als je ziek bent lijkt me dit niet chill.

Wel is het heel gezellig! En een groot feest.

Om 8 uur waren we weer terug op de kamer en ben ik gaan douchen en in bed gaan chillen.

We gaan vroeg naar bed want morgen worden we om 8:20 opgehaald om een hele dag theorie te hebben. Ben benieuwd een hele dag lang luisteren en leren..

Dit was onze laatste vrije dag.
Waarschijnlijk is dit het laatste verslag dat zo snel komt. Omdat we het hierna druk hebben met onze anwarter en schi fahren! Super toll!

Auf Wiederschnitzel

Greannes uitspraak van de dag:
"Place to b"

  • 03 December 2015 - 15:26

    Cynthia:

    Hee Sanne!!
    Super dat jullie alles hebben kunnen regelen en daar nu zitten zeg! Lijkt me een hele vette ervaring! En erg leuk zo die blog, ik blijf 'm zeker volgen haha. Zeker omdat ik zelf ook hoopte dit te gaan doen. (Als ik de opleiding had afgemaakt.. haha)
    Veel succes en plezier nog daar en doe de groetjes aan Greanne!
    -X- Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Mijn naam is Sanne en ik ga voor 3 maanden naar Oostenrijk naar Bad Kleinkirchheim. Ik ga hier mijn Anwarter opleiding halen en daarna gelijk skiles geven tot en met 27 Februari. Deze reis ga ik niet alleen maar neem ik 2 vriendinnen mee die al ervaring hebben in les geven. Ben je benieuwd hoe mijn avontuur in Oostenrijk gaat!? Volg me dan hier op Sannejacobsopreis.waarbenjij.nu

Actief sinds 29 Nov. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4719

Voorgaande reizen:

30 November 2015 - 27 Februari 2016

Skileraar in Badkleinkirchheim

Landen bezocht: