De reis er naartoe - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu De reis er naartoe - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu

De reis er naartoe

Door: Sanne Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 December 2015 | Oostenrijk, Feld am See

Kwart voor 6 gaat me wekker..
Slapeloze nacht gehad van de spanning wel werd ik wakker door me wekker.

Van me familie en vriend afscheid nemen was even zwaar maar toen ik in de trein zat ging het weer goed.

In Utrecht stonden Madelon en Greanne al klaar, hun waren natuurlijk super vroeg, stresskipjes.

De trein had gelukkig geen vertraging maar wat een gedoe om die koffers in de trein te doen. We zien al op tegen onze 13 minuten overstap in Salzburg!
Dat redden we nooit!

We hadden eerst een overstap van 78 minuten.. Lekker rustig aan! We gingen op tijd op ons perron zitten. Maar toch lukte het ons om ons rot te stressen en Sanne bijna de trein niet meer in kon! We gingen 10 minuten van tevoren erin maar het is zo lastig smal,zwaar,veel!

Onderweg werden we gebeld door de skischool met informatie.

Kamer 16 word het!
Met ze 3en en nog een Nederlands meisje.

Ze zei wel: " niet schrikken, de schoonmakers zijn er nog niet."

We vrezen het ergste!
Ook vertelde ze dat we de eerste 2 weken zelf moeten koken, wat erna die 2 weken gebeurd krijgen we nog te horen.

Zelf niet hoeven te koken? SUPAH TOLL!

We hebben de 13 minuten overstap gehaald en konden onze bagage in een bagageruim zetten. Laatste 2 uurtjes te gaan.

Op het eindstation werden we opgehaald door Rudi in het busje.
Ik nam de taak over van me vader. ( voorin zitten en praten met de man)
Het was een half uur rijden tot we er waren. Het huis is heel groot en ligt in een dorpje.
Wat niet echt een dorpje te noemen is.. Supermarkt moet met de auto. Wel is dichtbij de expert waar we onze nieuwe simkaart kunnen kopen. Morgen dus direct naar expert.

We ontmoette Samantha die bij ons op de kamer ligt en zei kon ons wat dingen vertellen. Ze vertelde dat je met het busje mocht rijden naar de supermarkt en etc.

Kamer is echt klein! 2 hoogslapers en een wastafel en kast.

Ik zou een foto toevoegen van onze kast, EEN GROTE CHAOS!

Nu gaan we snel slapen en bijkomen van de 13 uur lange reis.

Auf Wiederschnitzel!

Greanne's uitspraken van dag:

Greanne's uitspraken van de dag komt waarschijnlijk in elk verslag terug, want Greanne heeft altijd d'r momentjes.

Uitspraak van de dag:

Kunt u me kaartzen knipsken?
Antwoord van de conducteur:
Ja watvoor pony wil je?

  • 01 December 2015 - 12:20

    IStage:

    Hoi dames, goed om te horen dat de reis soepel is verlopen. Of nou ja, soepel.. Zo soepel als het maar kan met zoveel bagage ;-). Veel plezier en suc6 met de anwarter cursus! We zullen jullie blijven volgen. Enjoy

Tags: Oostenrijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Mijn naam is Sanne en ik ga voor 3 maanden naar Oostenrijk naar Bad Kleinkirchheim. Ik ga hier mijn Anwarter opleiding halen en daarna gelijk skiles geven tot en met 27 Februari. Deze reis ga ik niet alleen maar neem ik 2 vriendinnen mee die al ervaring hebben in les geven. Ben je benieuwd hoe mijn avontuur in Oostenrijk gaat!? Volg me dan hier op Sannejacobsopreis.waarbenjij.nu

Actief sinds 29 Nov. 2015
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 4727

Voorgaande reizen:

30 November 2015 - 27 Februari 2016

Skileraar in Badkleinkirchheim

Landen bezocht: