Onze eerste dag in Oostenrijk - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu Onze eerste dag in Oostenrijk - Reisverslag uit Feld am See, Oostenrijk van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Onze eerste dag in Oostenrijk

Door: Sanne Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 December 2015 | Oostenrijk, Feld am See

Ik werd rond 7:20 wakker en langzaam Madelon ook, Greanne kon nog doorslapen lekker.

Eerste nacht slapen ging goed! Sam praat wel in der slaap maar dat ben ik wel gewend van Klaas. We hebben geen ontbijt hier en eten eierkoeken van Madelon.

Samantha is de hele dag weg met haar ouders.

Madelon en Greanne zijn aan het douchen en ik schrijf nu me verslag.
Zometeen gaan we naar de expert en ben ik weer bereikbaar, ik ben echt telefoon verslaafd. Vind het verschrikkelijk zonder internet etc.

Ohja het uitzicht uit bed! Fantastisch mooi! Hier kan ik wel meeleven de komende 3 maanden.

We zijn in de ochtend naar de expert gegaan om simkaarten te kopen. 20GB per maand aan internet. Kunnen dus YouTube filmpjes kijken zoveel gb hebben we. Na de expert moesten we wachten op Vanessa die ons informatie ging geven over hoe de komende weken er uit gaan zien.

Het ontbijt word geregeld door de housekeeping. Elke dag om half 8 kunnen we rustig naar de kelder lopen en staat het ontbijt helemaal klaar!

Het avondeten is ook super!
2x in de week mogen wij uit eten op de kosten van de skischool (helemaal geweldig!)
2x in de week eten we met iedereen in het skihuis en koken we met ze alle, ook dit op de kosten van de school.
3x dagen is het ieder voor zich en moet je dus zelf koken en kopen.

Wat super geregeld en scheelt ons een hoop geld.

Ook mogen we een auto lenen wanneer dat mogelijk is en nodig is.

Onze huis ligt in een dorpje met helemaal niks. Dichtstbijzijnde supermarkt is half uur lopen, met boodschappen teruglopen is dat niet te doen.

Ook vertelde Vanessa ons dat apre-ski hier niks is en er voornamelijk huisfeesten zijn. Ook in ons skihuis zijn veel feesten zei ze.

Na de informatie gingen we boodschappen doen. Ik moet zeggen dat we het super goed gedaan hebben!
1x bloemkool en 1x hutspot en pasta. Lekker gezond!

Om 3 uur zijn we naar Bad Kleinkirchheim gegaan voor onze skipassen en ski spullen. Het was een aangename verrassing dat we niet onze ski's hoefden te betalen. En het was allemaal goed spul!

In de avond gingen we uit eten. 1 uur gelopen om het restaurant te zoeken...
Terugweg was maar een kwartier. (Zo verkeerd zijn we dus gelopen)

Nu gaan we lekker slapen en morgen om 9:15 worden we opgehaald en kunnen we de sneeuw betreden en de latten op!

Auf Wiederschnitzel


Greannes uitspraak van de dag:
" ich arbeitet auf skischule krakeakrkkrrkrkakakanten."

  • 02 December 2015 - 07:37

    Marian:

    He Sanne wat leuk dit blog,begint mijn dag met een big smile.
    Ik zou graag een foto van jouw uitzicht willen zien, is dat uitzicht naar buiten of binnen ;)
    Genieten jullie maar lekker vandaag, denk aan je spierende, eerst ff inkomen.
    Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Mijn naam is Sanne en ik ga voor 3 maanden naar Oostenrijk naar Bad Kleinkirchheim. Ik ga hier mijn Anwarter opleiding halen en daarna gelijk skiles geven tot en met 27 Februari. Deze reis ga ik niet alleen maar neem ik 2 vriendinnen mee die al ervaring hebben in les geven. Ben je benieuwd hoe mijn avontuur in Oostenrijk gaat!? Volg me dan hier op Sannejacobsopreis.waarbenjij.nu

Actief sinds 29 Nov. 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 4720

Voorgaande reizen:

30 November 2015 - 27 Februari 2016

Skileraar in Badkleinkirchheim

Landen bezocht: